Godnatt till er alla.♥

Bild på mej, från idag.

Blir att ladda baterierna tills imorgon. Tandläkaren och stan med Amanda och mamma och skolavslutning senare på kvällen. Efter avslutningen drar jag in med fina vänner till FmK. Kommer ju bli lite awesome att få se sina två favoritband spela. Säger bara TAGGA morgondagen för då kommer det hända grejer.
Nu ska jag chekka lite svt.play innan jag somnar, funkar ju alltid bäst när man inte kan sova riktigt.
Men ni får sova så gott så hörs vi imorgon puss på er! ♥

Kommentarer
nalle

så fin gmn<3



2012-06-12 @ 00:49:03
Alexander

söker dig Lovisa. chattade dig på stranger vill chatta igen du verkade så trevlig:) var tvungen att gå pga att jag skulle precis i väg på fest:( hör av dig :)

:*



2012-06-13 @ 19:11:52




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback