Sommarlov!

http://www.simplyzesty.com/wp-content/uploads/2012/04/facebook-like.jpg


Har ju som ni ser inte bloggat något alls idag utom svaret till komentaren jag fick förut.
Har haft en två jätte roliga och mysiga dagar tillsammans med Sannie med mycket skratt och bus.
Eftersom att vi inte haft något speciellt för oss, och man vill ju såklart njta av den härliga sommarsolen så har vi varit ute och filmat in en video till. Det blev en "songs for life" som jag lägger upp på bloggen senare ikväll. Nu ska jag packa inför Spanien imorgon! Det är då vi åker så TAGGATAGGATAGGA!!!
Pussar och kramar, vi hörs senare.♥

Kommentarer
Alexander

söker dig Lovisa. chattade dig på stranger vill chatta igen du verkade så fin och trevlig:) var tvungen att gå pga att jag skulle i väg :( hör av dig :)

:*



2012-06-15 @ 12:49:30




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback