svar på komentar!.

MERCEDEEEESSSSSSSS om Fmk!:
Älskar ditt hår !
Läste att du hade brunt från tidigare?
Vilket märke på hårfärgen?? va tkr du?
Shiet, vill verkligen veta det av en privat person, eftersom när jag färgade det så blev det typ gult/orange... alltså guutte' såg ut som en val

Svar: tack så jätte mycket måste jag säga!jag använde inget speciellt märke på min hårfärg, när jag färgade det blont som jag har nu så köpte ett helt vanligt blekmedel eller vad man kallar det inne på Kicks. Färgen kostade runt 110:- men vet inte riktigt vilket märke tyvärr. om håret blir gult kan man använda ett shampoo som kallas "silvershampoo" och använda under en period. Det gjorde även jag, och gick runt som en gul påskkyckling till skolan. Kramar!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback