Svar på komentar.!

KommentarTid
Mimmi om Summer feelings.♥:
Och, vad fotograferar du med för kamera? :)
Hoppas du får en härlig sommar och fotar mycket fina bilder!
IP: 217.208.241.57
09 Juni, 12:57

Har svarat henne på bloggen men tänkte att ni läsare kanske också vill veta vad jag fotar med för kamera och vart jag redigerar mina bilder. Jag har två systemkameror, en egen och en som jag delar med mina föreldrar.
Jag fotar i stort sätt alltid med min egna kamera canon eos 1100D. Mamma och pappas kamera är Nikon D3000. Jag redigerar mina bilder i både photoshop och på picmonkey.com. Hoppas ni nöjer er med svaret annars får ni ställa mera frågor om min kamera, jag svarar på allt! Pussar och kramar.♥

Kommentarer
Mimmi

Hihi, jo canon ska det vara enligt mig, jag är så van med det så nu vill ja fortsätta köra med canon, men ska väl ta o förnya mig snart förhoppningsvis.

Jo jag redigerar ungefär också så, inte så värst mycket, beroende på hur det har gått också.

Kram :)<3



Blogg: http://mimmisnewspictures.blogg.se/
2012-06-09 @ 20:27:05




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback