Statestiken suuuger.

Har inga bra idéer på vad jag kan skriva om just nu när jag är sjuk. Så himla tråkigt att höra mig klaga hela tiden. Känns lite bättre i halsen just nu iallafall, om ni ville veta det. Har också spelat in en ny videoblogg men vet inte om jag ska lägga upp den eller inte. Hörde att Amanda också ha blivit sjuk idag, Inte kuul.
Sitter i mitt flickrum och lyssnar på musik och chattar med Sannie och hennes mamma på facebook, trevligt!
Får passa på att vara  mitt rum senaste två veckorna eftersom att jag äntligen byter rum sen!
På bild, jag just nu

Kommentarer
malin lidman '

sv; haha jo tycker alla piercingar är sjukt snygga :* desamma, kram!



Blogg: http://mmalinlidman.blogg.se
2012-11-07 @ 18:22:01




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback