Ingen lust att tävla.


Inte finaste bilderna, men dom sprider glädje & äskar er tjejer!
 
Ingen lust att tävla med mej själv längre, jag har insett att jag tävlar med allt och alla om allt!
Från att tävla om vem som ser snyggast ut eller sötast ut på bild. Att färga håret för att man sett så sjukt fina tjejer som gjore det och blev finare än någonsin! Till att tävla i vem som har högst statestik på bloggen eller dyrast kläder och mobil. Jag orkar fan inte bry mej längre, nu ska jag bara tävla med mej själv. Kyss!

Kommentarer
Sannie

Så jävla bra sakt! Ska försöka att läsa det där några gånger för mej själv och lära mej det! eftersom att jag gör ungefär samma sak :/<3



Blogg: http://nennys.blogg.se
2012-09-02 @ 22:19:31




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback